Bruidsfotografie Schipluiden | Frank & Samantha

Frank & Samantha gingen op 25 mei in de Hodenpijl in Schipluiden trouwen. Het was een onwijs mooie en warme dag met ontzettend veel mooie en ook emotionele momenten. Er was tijd ingeboekt voor twee fotoshoots, wat ik echt super tof vond. Na de trouwceremonie en het aansnijden van de taart in Schipluiden gingen we naar het strand van Hoek van Holland waar in strandtent ‘Sand’ het diner plaatsvond. Frank & Samantha, onwijs bedankt dat ik deze mooie dag van jullie mocht meemaken. Ik wens jullie heel veel geluk samen!












































P.S. Do you like these pictures? Please click the ‘like’ button below and/or like Oh beautiful world on facebook! :)

20 thoughts on “Bruidsfotografie Schipluiden | Frank & Samantha

  1. Pingback: Bruidsfotografie Velsen-Zuid | Gabin & Marye | Oh beautiful world {the blog}

  2. these images are just so beautiful, and light filled, and natural, and sweet!! I really LOVE them!

  3. Wat een prachtige foto’s zijn het geworden! Hoop dat als ik ooit ga trouwen de foto’s ook zo mooi zullen worden! :)

  4. Meid…wat heb je dat weer super gedaan! Ik zou er bijna van balen dat ik al getrouwd ben (ware het niet dat ik dolgelukkig ben dat ik al 10 jaar met die man van mij mag delen ;-)

Leave a Reply

