CitySessies

Jaa, sinds vandaag ben ik officieel ook een CitySessies fotograaf! Dit is een soort collectief van meerdere portretfotografen waar je mij dus nu ook kunt boeken voor een fotosessie. Het idee is, boek een shoot, maak een afspraak en heb 24 uur na de fotoshoot je foto’s binnen. Handig he?
Ik ben heel benieuwd wat voor nieuwe dingen dit mij op mijn pad brengt, in ieder geval heb ik er al heel veel leuke collegafotografen door leren kennen.

Kijk HIER voor mijn profiel bij CitySessies en om een voorbeeld shoot te zien!

Naast mijn opdrachten via CitySessies kun je mij natuurlijk ook nog gewoon boeken voor bruiloften en/of fotosessies. Kijk daarvoor even op mijn website of neem via het contactformulier contact met mij op :)

3 thoughts on “CitySessies

Leave a Reply

