More of the Oh-my-cupcake-family

When Janneke and I organized the oh my cupcake! shoot, we took a lot more pictures then we expected! It was just so much fun and the family had such a great time together. So here are some more pictures of a cute little family with two a-do-ra-ble little kids!











Nederlands:
Toen Janneke en ik in Utrecht de oh my cupcake! foto shoot organiseerden, heb ik veel meer foto’s gemaakt dan we van te voren hadden bedacht! Vooral de kinderen hadden zo veel plezier dat we wel door en door konden blijven gaan. Ik heb altijd al heel veel van kinderfotografie gehouden, maar kwam er door deze shoot achter dat ik het ook super leuk vind om families op een speelse manier te fotograferen.

11 thoughts on “More of the Oh-my-cupcake-family

  1. Pingback: Cuuute | Oh beautiful world {the blog}

  2. I can’t get over how creamy these pictures are. What lens did you use for the last two? So beautiful!

    • Thank you! Almost all pictures of this shoot are taken with my Canon 24-70 2.8 :)

  3. ah leuk om nog meer te zien! ik vind vooral de zwartwitte van papa en dochter heel leuk en de laatste ook :) en het meisje is zo cute ahhh

    • ja en ik heb zelfs gewoon nóg meer van deze shoot.. gewoon zo schattig!

Leave a Reply

