Love & Blessings

This week i’ve been shooting these two gorgeous little girls, and there’s another shoot of two other sweet sisters coming up this week!
Some other little things that made me happy this week: a few beautiful little finds for my home, like a glass ring holder and some beautiful English teacups i’ve found in a thrift store, which fit the style of my soft pink kitchen perfectly.

What made you happy this week?
Happy sunday, and for the dutchies: happy Queensnight/day tonight and tomorrow! :)
xoxo

9 thoughts on “Love & Blessings

  1. Ik werd vrolijk van dat je op m’n feestje was hihi :D en wat een schattige mooie kopjes zeg! Ben benieuwd naar de hele serie van die eerste foto :)

    • Oh ik werd ook blij van jouw feestje! (maar daar had ik geen foto van ;)

  2. wat een prachtige theekopjes! tweedehandswinkels blijven me verbazen, zoveel fijns dat ze daar hebben :)
    ik werd deze week vrolijk van (heel veel) post krijgen & versturen, een vriendinnetje zien dat net terug is van 9 maanden Australië, en natuurlijk mijn roadtrip naar Frankrijk en nu het feit dat ik bijna al m’n spullen uit heb gepakt & opgeruimd, en m’n kamer hier zoooveel leuker en fijner is dan verwacht!! daar ben ik vooral heel blij mee. en fijne koninginnenacht/dag inderdaad! dat was ik helemaal vergeten, haha

Leave a Reply

