PW & Maaike | Couple shoot

I’ve enjoyed this cute couple shoot very much on the most sunny day we’ve had this spring! The subject was my own brother with his girlfriend – and yes, i’ve done another photoshoot with my other brother and his girlfriend as well, check it out here – and it was quite fun to photograph my own family.






Nederlandse vertaling:
Een super leuke couple shoot gehad bij de Rijn in Wageningen. Het was prachtig weer en het was mijn eigen broer met zijn vriendin wat het extra speciaal en leuk maakte :)

13 thoughts on “PW & Maaike | Couple shoot

  1. Wat een mooie foto’s! Vind vooral de andere shoot met je andere broer heeel leuk! Ik zou ook wel een mooie shoot met mijn lover willen, maar het wordt vaak zo cliché en tenenkrommend haha. Jouw foto’s vind ik juist erg mooi!

    • Dank je wel! Mijn broers verschillen erg in hoe ze zijn, en het grappige paste meer bij mijn ene broer en de andere, romantische, meer bij mijn andere.
      Ik probeer altijd zowel romantisch als spontane, grappige foto’s te maken. Niet alleen maar zoenende stelletjes ;)

    • Thank you! And the second one on the left is one of my favorites too :)

Leave a Reply

